söndag 11 maj 2008

Något som jag aldrig trodde jag skulle säja

Jag saknar gräsklippningen! Att inte ha en trädgård att gå ut i är något som jag saknar nu. Grannen har sått sitt gräs men vi har bara en stor sandlåda. Det är inte lika roligt att gå ut i solen när det känns som man sitter på en strand utan vatten. Förhoppningsvis så kommer snart firman som ska iordningställa trädgården gräver för altanen så byggandet av trädäcket kan börja, bara vi enas om hur det ska se ut. Men om två månader så har vi förhoppnings vis något som liknar en början till trädgård om än utan gräs men något att sköta om. I morgon (måndag) får vi troligen ett nytt hus på gatan, det är planerat resing av ett en-plans Älvsbyhus då. Tyvärr så la kameran av idag så det blir lite bildfattigt tills en ny är införskaffad. Jag funderar på en sån här http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se115429 är det någon som använt den? eller andra förslag? Nu lockar sängen efter en fjorton timmars dag på volvo så behöver kroppen få lite vila oxså.

Inga kommentarer: