fredag 30 maj 2008

Negativt besked!!!!!

Vi fick besked från Hjältevadshus angående badrummet nu, som väntat så var det negativt besked. Dom anser att dom uppfyller kraven för badrummet i fråga om lutning. Byggledaren ville ha papper från det försäkringsbolaget som jag pratat med angående den obefintliga lutningen som styrker att dom anser att det är byggfel. Först pratade jag med min KA som tyckte att vi skulle börja med att prata med IF. Så jag ringde IF som hänvisade till att badrummet inte var rätt besiktigat och tyckte vi skulle begära en om besiktning av badrummet. Tyvärr så var han upptagen med en annan besiktning när jag ringde honom så det får vänta till nästa vecka. Synd att det inte står i Hjältevads kataloger att badrummen levereras med stort fotbad i badrummen för så är fallet när vi duschat dottern, då flyter vattnet över stora delar av badrummet utan att rinna tillbaka mot brunnen. Det blir säkert inget hjältevadshus ger med sig i första taget Tyvärr.

Inga kommentarer: