lördag 6 oktober 2007

Juli - Tillval?

Veckan senare fick vi hem sju olika tapetkataloger, golvprover mm. Jippie, vår semester var räddad. Jag som inte ens kan välja tapeter till ett rum skulle nu välja till ett HELT hus. Om jag mot förmodan skulle lyckas välja till ETT rum så vändas jag sedan i flera veckor om jag verkligen valt rätt tapet. Hur skall detta gå att välja till sju rum (barnen får välja själva till sina rum) plus två badrum?!? Jag kommer att vara ett vrak innan jag bestämt mig. Tur att jag har en man som bestämmer sig snabbt och lätt och sedan håller sig till det!?! Det kan dock vara en nackdel ibland. Det gick dock förvånansvärt lätt att välja (lätt att säga innan man sett det). Återstår att se hur det ser ut uppe på väggen. Dock fanns det inte så mycket olika färger att välja på utan det var färgerna vit, grå, svart och brun, en röd, en gul, en blå och en orange färg. Kontentan är att allt skall vara vitt eller svart möjligtvis grått däremellan. Vi hade ECO-tapeter att välja på.

Inga kommentarer: